Vin iFokus

Vin

Etikett: alkoholfritt
Läst 4424 ggr
Pilgrimen
0

Mousserande Jordgubbsvin Alkoholfri (nr 1918)

Ibland kanske man av olika anledningar vill ha något alkoholfritt att dricka. Något som alla i familjen, stora som små, kan dricka tillsammans.

På systemet finns då Mousserande Jordgubbsvin Alkoholfri (nr 1918) 29:-

Hur är då detta? Tja för egen del var det alldeles för sötsliskigt och saftlikt, men det var en tydlig jordgubbssmak (om man vill hitta något positivt). Barnen tyckte å andra sidan att det var gott. För egen del finns det en alkoholfri och festlig dryck som är långt mycket bättre och godare, Amé. Hittar man i de flesta välsorterade hälsokostbutikerna.

Så detta mousserande jordgubbsvin… nej tack.

Betyg: 2 flaskor

Hawknestgrove
0

Ok, då ska vi komma ihåg det……. Amé….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

monsi
0

Jordgubbar nej tack!

Vad gav barnen det för betyg?

Snart är ju ny år härGlad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Pilgrimen
0

Typ mousserande jordgubbssaft. Barn gillar väl sådant. Nej för sötsliskigt för mig. Obestämd

Amé är en fantastisk dryck. Jag har inte mött någon som inte tyckt om det. Finns i fyra olika smaker, 2 vita, 1 röd och 1 rosé. Rosén tycker jag nog är bäst.

Som nyårsdryck passar amé väldigt bra också. Alla, barn som vuxna, kan skåla i det vid tolvslaget. Sedan kan man hinka i sig så mycket man vill utan att bli berusad. Skrattande

monsi
0

Låter bra.

Ska testa den.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

MariannE11
0

har sett dom men aldrigf provat… o jag är ju sliskgris nr 1 så den här borde passa mej perfekt….Skäms

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

så Amé finns bara i hälsokostbutiker?

MariannE11
0

om det är som förr så tror jag det är kung markatta som distribuerar amé….tror man kan få tag på det i en välsorterad mataffär….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Pilgrimen
0

Ja i vissa välsorterade mataffärer kan man också hitta Amé. Vanligast är dock att man hittar den i hälsokostaffärerna.

Vill man ha alkoholfritt tycker jag Amé är det perfekta alternativet.

Hawknestgrove
0

Ok….. då ska jag kolal om Eurocash har…. ananrs så är det alltså hälsokosten som gäller.