Vin iFokus

Vin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1719 ggr
SamanthaJones
0

Ny sajtvärd igen

Jag känner att jag tog mig vatten över huvudet när jag blev Sajtvärd här inne. Jag känner att jag nog hellre är Medarbetare.

Så min fråga till er är: Finns det någon här inne som känner sig manad att ta på sig rollen som Sajtvärd på detta trevliga forum? Glad

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Loucar
0

Varför känner du att du tagit dig vatten över huvudet om det är ok att jag frågar det?

Jag tycker du har funkat bra jag.

Hälsningar

Louise

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

David
0

Är det här en sajt som kräver väldigt mycket "kontroll", eller är det en lugn och snäll liten sajt, så kan jag tänka mig att ställa upp. Kan vara skönt med kontrast till mina tunga sajter.

Men är lite intresserad av varför du tycker du tagit dig vatten över huvudet?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
0

David, snällare sajt på fokus får man leta efter. Här är det aldrig bråk. Och gärna du är ju en lika snäll person, så du funkar ju som Sajtvärd om Samantha inte vill.

Jag har ju varit medis här i över ett år och aldrig att det hänt något övertramp. Vilket är ovanligt.

Så vill inte du, så ställer jag i så fall upp tillsammans med dig om det går.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

SamanthaJones
0

klar ni får fråga! jag känner att jag inte har tiden att skriva artiklar och hålla sajten uppdaterad så mycket som jag önskar och det ger mig bara dåligt samvete!

Ni som är intresserade skriv gärna ett PM till mig om varför ni känner er manade/vad ni har att tillföra sajten! Glad

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar