Valborg
Vad ska ni hitta på till Valborg?
Jag är i turkiet över valborg så det blir att ligga vid stranden. Jag åker om ett par timmar! 
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Inget särskilt alls. Bara njuta förhoppningsvis av det ljumma vädret!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det blir bara en lugn, nykter kväll med varma mackor och soffan för min del.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Valborg.
Min valborg har vart ett stort kaos i sig. Vaknade 30 minuter försent, 30 minuter gör mycket när man har en tid att passa, man ska hinna med sig själv, ge hundar och katter mat, rensa kattlåda och gå ut med hundar.
Så tog jag mig till tåget, och självklart missade jag tåget med 20 sekunder kändes det som. Hittade ett annat tåg som ruinerade mig, kom till Uppsala där jag blev upphämtad av en kompis. Hon lyckades ta mig till Västerås i tid där jag gick på min farmors begravning.
Släkten blev chokad över att se mig och 2 av systrarna där. Men var glad att jag gick, men inte lika roligt att stå till svars och förklara varför inte ens pappa var där.
Sedan efter fikat och grejer åkte jag förbi mamsen och sa hej. "Pappa" körde mig till bussen som tog mig till Uppsala och sedan tåg hem. Nu ligger jag mest hemma i soffan och ska försöka sova. Sambon är bortrest och väldigt saknad. Har tagit 2 glas med VIN och 1 öl.
Somnar.
Min valborg har vart ett stort kaos med andra ord.
// Liinda

#4 Oj, LIinda! Det lät verklige tufft! Men var stolt över dig att du gick på begravningen! Hoppas att helgen blir lugnare för dig så du kan njuta!

#5: Jajjemensan
Jadå ikväll blir det massa med gos med sambon som kommer hem 
// Liinda