Alla hjärtansdag! 14/2
Imorgon är det Alla Hjärtansdag. Ska ni fira det på något speciellt sätt?
Vi kommer att ha middag för våra barn samt ett par vänner. Till middagen som antagligen blir en indisk gryta kommer vi att servera ett rött vin och till förätten vitt vin. Välkomst drinken blir Rotari, ett mousserande vitt från Italien. Exakt sorter på det andra vita och röda vet jag ännu inte
Jag ska bjuda min sambo på teater och efter det blir det en glas rött och tapas på sangria 
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar

Det blir att besöka brorsan och bli bjuden på middag där. Tror det vart jag och min sambo och hans familj och kanske mina svärföräldrar.
#1 Sangria var jag och sambon och åt på förra lördagen. 
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Gör inget speciellt. Var innan och köpte god frukost, och när jag kom hem hade sambon gjort kaffe. Köpte också varsin chokladbit, som man nu sitter och mumsar på.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Det blev ingen teater för vår del, båda ligger nerbäddade med över 39 i feber och för cirka 30 minuter sen så ringde teatern och sa att föreställningen är inställd på grund av sjukdom! Det kunde inte passa bättre.
Så ikväll blir det lungt, tänkte eventuellt laga till en köttbit och potatisklyftor om jag orkar (tråkigaste maten jag vet, men vad gör man). Och en stor whiskey på det.
Ha en fin alla hjärtans dag!
Vänligen
Sofia
HAha, Samantha, hoppa käket och ta bara whiskyn! Du behöver en magborstare!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Uh vad ögonen o näsan rinner! Säkert bara för att jag häromdagen var så glad för att jag klarade mig ifrån influensan när alla på jobbet hade den. tji fick jag!
Vänligen
Sofia
Blev gott käk (3-rätters), dock bara vanligt kallt kranvatten till. Vi hade varit ute i svängen rejält på var sitt håll under fredagen så det blev bäst så 
mvh Martin
Min man överraskade med ett supergott rött vin, Zenato ripassa, och tapas till detta. Lugn kväll framför melodifestivalen blev det.