Vin iFokus

Vin

Etikettitalien
Läst 2142 ggr
seam
0

Torredipisa 2007 (nummer 2319)

För er som tycker om roliga flaskor så har det kommit en vin från Italien, artikelnummer 2319.

seam

[LenaB]
0

Lägger upp länken till vinet.

Det har du rätt i seam! Den var rolig!Glad

Hawknestgrove
0

Så häftig flaska! Den ska jag ha på fredag!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[mingdie]
0

Jag har precis fått förfrågan att hjälpa till med att namge ett nytt vin. Det gäller också designen på etiketten. Då blir det intressant att få veta om folk köper ett sådant här vin på grund av flaskan.

Gunilla, om du provsmakar kan du låta oss veta hur det smakar. Jag misstänker att utformningen av flaskan kan vara för att sälja mer av ett billigt vin.

Hawknestgrove
0

Må så vara, men den var inte dyr så då kan man testa. Så den ska jag ha på fredag. Roligt det du nämner om namngivning och etikett. Låt oss veta här inne, när du kan berätta!

[LenaB]
0

Jag tycker att flaskan ser väldigt kul och annorlunda ut. Men jag håller nog med mingdie att det kan vara ett sätt att sälja ett billigt vin. Med det inte sagt att det inte är gott. Undrar just vad enbart flaskan kostar?

Vh LenaB

CatarinaJ
0

Kanske 50 kronor Glad Nä, jag skojade. Flaskan kan vara användbar efteråt. Till både ljus, olja, saft med mera. Den var läcker!

[LenaB]
0

Det har jag gjort några gånger. Då har det varit lite trevliga Whiskeyflaskor. Jag har då gjort salladsdressingar och marinader. Glad

Hawknestgrove
0

Ja den ska jag ha i morron. Finns 16 stycken på lager i min butik.

Hawknestgrove
0

Nu ska den testas i kväll. Som sagt, häftig flaska! och sån trevlig tjej i kassan, dessutom!Flört

CatarinaJ
0

Gunilla!

Hur var det?

Hawknestgrove
0

Jo då! Som ensamt vin, var det aningen för kärvt, men jag tog ett glas till maten på lördagen, då var det faktiskt väldigt gott! Mjukt och vänligt, på något sätt!

seam
0

så jag gick igenom nålsögatRäcka ut tungantackar tackar

vad bra att vinet var drickbart,har inte smakat själv

Läste ett tips i Tara om ett vin som verkar gott, artknr2070

Hawknestgrove
0

Hah, ja trevlig personal. Här är länken till ovanstående vin.