Annons:
Etiketterchileusa
Läst 2283 ggr
Carlo
1/29/09, 5:11 PM

Condor (Chilenskt Ekologiskt vin)

Jag skulle rekommendera Ecologica El Condor. Jag har druckit det 1 gång (Tog en liten klunk) Skrattande

Mina föräldrar brukar dricka Condor när de har "myskväll" och när de ska äta kyckling.

Jag och min familj rekommenderar detta! Glad

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.seblodgivning.ifokus


Annons:
Hawknestgrove
9/10/09, 9:03 PM
#1

Ok, då kommer vi ihåg detta.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Loucar
10/13/09, 11:20 PM
#2

En liten matrekommendation även här som jag tror kan passa till nämligen Marinerad lövbiff.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Loucar
1/19/10, 9:12 PM
#3

Har testat detta vin som är väldigt gott. Jag gjorde en liten gryta på fläskkött, röd paprika, grovhackad fänkål, lökstrimlor som jag kryddade med salt, peppar och dragon samt hade på turkisk youghurt. Vinet var lagom fylligt, kombinationen lök, fänkål och vin fick fram en ton av smultron och örter. Tungan ute

Kan varmt rekommendera detta vin som även har ett bra pris 62 kronor för en helflaska. Glad

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Loucar
1/24/10, 12:23 PM
#4

Fyller på med mina tankar detta vin kräver lök och nån form av fett har jag märkt igår när jag åt fläskkarre och inte hade varken lök, fänkål eller grädde/creme fraiche till blev vinet lite platt och intetsägande.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

korseett
1/24/10, 12:50 PM
#5

annat fett än det som finns naturligt i karrén? kan det vara det söta, grädde eller syrliga, cf, som ska plockas fram då i maten tro?

Jag kikade lite på det här vinet men är inte upplagd för det ännu

Loucar
1/24/10, 12:52 PM
#6

Precis korseet dum jag är som inte tänkte på fettet i karrenSkäms. Det är nog kombinationen syra och sötma som krävs men jag tror att en skvätt grädde i kombination med fänkål och lök också kan bli lyckat. Tungan ute

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: